Monday, May 26, 2008

a lil bit about me


"aku masih baru dalam dunia blogging ani..blog inspirasibrunei ani pun aku buat selepas berfikir masak-masak cewah :p before ni aku ada personal blog yg mana isi nya tentang hidupku sehari-hari termasuk jua beberapa tips inspirasi dan motivasi. ilham membuat blog inspirasibrunei ani (yg mengkhususkan tentang inspirasi & motivasi termasuk jua tentang perkara lain sedikit sebanyak) datang setelah banyak belajar dan membaca tentang motivasi nda kita dari motivator negeri jiran (Malaysia), dari blogger motivasi (juga dari negara jiran Malaysia & Singapore), dari buku, e-books dan juga beberapa kajian dan pengalaman sendiri.
tujuan membuat blog ani adalah sekadar atas niat untuk berkongsi ilmu dan pengalaman semata-mata. segala tunjuk ajar, pendapat dan pertukaran ilmu & info sangat ku alu-alu kan. but please..no SPAM! :)
segala isi kandung dalam blog ku ani jua di ilham kan samada dari pengalaman peribadi, pengalaman urang di sekeliling ku, dari hasil perbincangan dan tunjuk ajar juga pendapat ku sendiri. apa yang baik dari blog ani kita jadikan teladan. sama-sama tani gunakan akal yg waras untuk menilainya :) semoga tani sama-sama dapat manfaat dan segala kebaikan."

-inspirasibrunei-

1 comment:

Anonymous said...

Selamat datang ke dunia blog. Terima kasih kerana mengongsikan info-info yg berguna. Teruskan usaha!