Monday, May 26, 2008

Kurapak.com

Sebenarnya saya sudah lama mendengar pasal Kurapak.com dari kawan-kawan. Tapi baru hari ani terbuka hati saya untuk masuk ke Kurapak.com dan melihat isi di dalamnya.

Wow..it's been awarded 'Brunei Best Local Content Blog 07'. Congrats Alin :)
It's a very good blog indeed. Kurapak.com menyediakan jokes ataupun cerita-cerita cali didalam bahasa Brunei dan juga English. Blum banyak jokes yang saya baca memandangkan masa tidak mengizinkan tetapi most of the jokes yang saya baca really made me laugh :)

Kurapak.com ni sesuai di baca oleh semua golongan masyarakat tidak kira yang muda mahupun yang tua. Saya yakin semua pasti terhibur :)
And I like the layout of blog. Very smart and organized. I've bookmark Kurapak.com and as a Bruneian blogger, I support Kuparak.com :)

Hope dapat berkurapak dengan Alin kalau ada kesempatan.
Bagi anda yang ingin berkunjung ke Kurapak.com, sila click di sini.

No comments: