Saturday, August 9, 2008

Penulis Jemputan di iMotivasi.com

Bagi anda yang mempunyai minat untuk menulis artikel tentang motivasi, iMotivasi.com membukakan peluang untuk anda menjadi penulis jemputan di laman web tersebut.

Segala artikel hendaklah bertemakan '
motivasi' tidak kira motivasi belajar, kehidupan, Islam dan sebagainya. Syarat yang di kenakan hanyalah anda perlu menulis dua artikel dalam sehari. Untuk mengetahui lebih lanjut, anda boleh lah mengunjugi laman web iMotivasi.com disini.

Saya secara peribadi menghargai peluang yang di bukakan. Secara tidak langsung, kita boleh bertukar fikiran, berkongsi cadangan,
inspirasi dan pendapat. Kita juga berpeluang untuk bekerjasama sesama blogger yang mempunyai minat yang mendalam terhadap motivasi.

Hmm.. Adakah saya berminat untuk menjadi penulis jemputan? Sudah tentu! Cuma saya perlu melihat jadual harian saya. Andai di izinkan, insyaAllah saya akan menghubungi Shueqry di lain kesempatan.


Semoga anda semua ter
inspirasi :)

No comments: