Wednesday, June 4, 2008

cerita peribadi di petang hari - blog hopping

Di masa lapang kadang-kadang saya rajin 'blog-hopping' mengintai blog-blog yang penuh dengan informasi. Tumpuan saya biasanya lebih kepada informative blog yang menyediakan pelbagai berita, informasi mahupun pengalaman menarik. Yelah, hidup kita ni tak panjang, kadang-kadang pengalaman orang itu sedikit sebanyak menambah ilmu di dada kita.
Teringat pula saya kata-kata jutawan internet Malaysia, Irfan Khairi, Hidup Ini Terlalu Singkat Untuk Menjadi Orang Biasa!

Antara blog yang menarik hati saya ialah blog yang menceritakan tentang suasana dan kehidupan di Kuala Belait. Satu lagi blog yang unik ialah tentang katak ataupun kodok yang menjadi ikon dalam blog tersebut. Juga tak ketinggalan blog motivasimama yang mengongsikan pendapat beliau berdasarkan pengalaman sebagai seorang isteri dan juga ibu.

Banyak juga blog-blog lain yang agak menarik seperti life in oman, arabfamilies, ranoadidas, anak brunei dan sebagainya. Eh,mcm blog review & promo tah plg :p

Hari ini sebenarnya hari yang sibuk bagi saya. Banyak kerja perlu di selesaikan, banyak tanggungjawab perlu di jalan kan. Sekadar mencuri sedikit masa di waktu petang untuk merehatkan badan dan menjana minda.

Salam ceria untuk semua :)

2 comments:

Anonymous said...

Wah..terharu sgt! Secara xlangsung awak review blog saya. Terima kasih bnyk2.Salam maju jaya dari kodok..

mama said...

Assalamualaikum..thanks for reviewing my blog....hopely u will enjoy my writing...pengalaman menjadi ibu dan isteri jarang di high light kpd org ramai....mama pun masih belajar lg ttg kehidupan...pembangunan teknologi IT sgt cepat berkembang...mama tak mau jadi orgtua yg buta IT...rugi...ooo......jumpa lg nnt..byeeeeee...wassalam.